Lite längre, men utan tempokrav

tisdag = träning
 
Mitt i allt beslutsfattande och bärande i renoveringen, är det rätt skönt att gå iväg till gymmet.
Kände mig lite osäker på diverse känningar i olika kroppsdelar. Så här dags i träningsplanen vill man inte ha något kroppskrångel.
Men det gick helt ok.
 
Tyvärr börjar jag tro att det tidsmässigt inte blir så bra som jag önskar, om en vecka.
Möjligen kan jag tjäna en del tid i början. För då går det riktigt långsamt i trängseln. Å andra sidan kommer man igång på ett rätt skonsamt sätt.
 
I år lär jag göra loppet "ensam", för brudarna kommer att dra iväg i ett tempo som inte är i närheten av vad jag klarar av.
Dotter #1 har pratat lite om halvmara i höst.
Liiite lockande att utmana sig med det.
16-18 km har ju helt klart varit genomförbart på löpbandet.
Sist lär jag ju bli, men jag är bara intresserad av mitt race, såååå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0