Två arbetsdagar kvar

Det känns lite svårt att förstå att det snart är semester.
I morse när jag gick från bilen till jobbet tänkte jag "20/6 och man fryser i trekvartsbyxor".
10-12 grader varmt på morgonen, och kanske 15-16 på eftermiddagen.
Hur ska jag, om några dagar, kunna sitta i solen och må gott??
yr ger inget vidare hopp:
 
 
Vad gäller slutfixningen av renoveringsprojektet, så kan vi ju inte flytta runt några möbler ännu eftersom listerna saknas.
Men nu ikväll ringde chefshantverkaren och undrade om det gick bra att han kommer i morgon.
Jajamensan!
Inte för att jag direkt längtar efter att bära möbler och städa, men jag längtar efter att få mindre grejjer i de flesta andra rummen.
Dammsugaren är trasig :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0