Rejäl muskeltrötthet

måndag = utbytestisdag
 
Ska bort i morgon kväll så jag tänkte att det kunde väl inte vara så jobbigt med en kort långsam jogg runt i spåret.
Men det kunde det!
Tempot spelade ingen roll, jag såg det mer som blodcirkulation i trötta muskler.
Det är sällan jag har känt det så här. Benen fanns inte, men kändes ändå som stockar.
Kanske ett dumt beslut?!
Nu är det vilodag i morgon istället. Hoppas det räcker.
 
 
 
 
Igår dök mitt inlägg upp under Nybloggat om träning på blogg.se. Det är nog på sin höjd ett av två inlägg som handlar om träning där. Man undrarhur filtern ser ut.
Sommarens första bok verkar inte ens vara en träningsbok :-)
Jaja, berömmelsen kanske inte är det viktigaste här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0