Dag 44+ & Ledig dag

Min kompis har stukat handtaget.
Tvättmaskinen har problem med handtaget till luckan.
Typiskt!
Jag hade tänkt starta stora täck- och kuddtvätten så här i början på semestern.
Mitt täcke hann jag med.
For en sväng till stan.
Dels skulle jag titta på en kofta som jag köat för, och dels lämna in en klänning på kemtvätt.
Därefter kaffe hos #2 och vi följdes till Plantagen. Hon för att köpa blommor och jag för att försöka köpa dynor till våra däcksstolar. Det var enkelt för henne och helt misslyckat för mig.
På renoveringsfronten har hantverkaren varit här lite till och från och spikat lister lite här och där.
Men tydligen ska han vara borta ca 1.5 vecka nu.
Hur som helst ska vi nog börja möblera in oss i vardagsrummet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0