Dag 38: wow, vilken entré

torsdag 2/6
 
Målaren var på plats i morse, så lite nyfiken var jag när jag kom hem efter jobbet.
Helt otroligt att komma in genom ytterdörren.
Tyvärr var jag helt oförtänkt och hade inte tagit någon "före"-bild.
Barnafadern sa: Varför gjorde vi inte det här för 15 år sedan?
Första varvet av det vita är klart, men vi ska även byta färg i trapphusets övre del, från rostbrunröd till gråblå.
I vardagsrummet har det spacklats i flera vändor och muren fixas till.
Tapeter i morgon kanske?!
Jag är ledig i morgon, så jag hinner se lite vad som händer innan jag drar till stan på eftermiddagen för att njuta av en julklapp. Kanske en gokopp' med någon dotter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0