Bra eftermiddag

Solen var rätt tveksam på förmiddagen, men sedan var det jätteskönt att sitta ute.
Den ena av mina pioner blommar, men den andra har inga knoppar, och har aldrig haft :-(
Har försökt komma ikapp lite med lakan och annat svårtorkat.
Upptäckte att det var en del vatten på golvet i tvättstugan?!
Trodde att det var röret från sinken som gått sönder.
Jaha, det också!
Men det var inte så förfärligt illa.
Det var luftavfuktaren som för första gången inte förstod att vattenbehållaren var (över)full.
Så då fick jag anledning att städa lite där.
Jag gör det ibland helt frivilligt, men det var ändå behövligt.
Middagen var en enkel historia. Hittade några byttor i gamla frysen som jag tinade.
Kokade pasta, så det var det avklarat.
Inte hittat klockan och armbandet ännu :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0