Plötsligt händer det!!

Efter gårdagens löppass använde jag morgonrocken en stund.
Vid något tillfälle stoppade jag händerna i fickorna och vad kände jag??
Gissa om jag blev glad!!
Idag följde vädret samma mönster som de tidigare. Småmulet fram till ca 13, när det blev blå himmel och skönt i värmen.
Vi hade pratat lite löst om att åka till stan för middag och bio.
Sagt och gjort!
Vi bestämde en tidig bio och att äta först.
Inget problem att få bord :-)
Vi testade en förrätt: rentartar med blomkålsmos, syltad lök, mandelpotatischips och löjrom.
Vackert och inte ogott, även om jag har svårt för rått kött.
Efter maten promenerade vi till bion.
Vi såg Jason Bourne.
Kvinnliga huvudrollen spelades av Alicia Wikander.
Och nu börjar en svensk film på TV med henne, Kronjuvelerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0