Åter i spåret = 11.7 km

tisdag = träningsdag
 
Nu har  jag haft ett fyra dagars träningsuppehåll, pga. ryggen och resa med modern.
Ryggen är bättre, men fortfarande inte riktigt ok.
Jag drog till spåret för att kunna avsluta när som helst, om det skulle behövas.
Lat som jag är, cyklar jag dit och hem.
Det gick skapligt och jag sprang 3 långa varv (=3*3.9 km).
Det gick väl på det hela taget ok, även om det känns som att jag har lite svårt att pressa på.
Nöjd med att farten är så pass jämn. Första och andra varvet på i stort sett samma tid, och det tredje tog 40 sekunder längre.
Nu borde jag ta ett par pass med snabbhet i fokus också.
Som jag sagt någon gång tidigare, intervaller är så mycket enklare på löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0