Snabbjobb

torsdag = ordinarie träningsdag
 
Det var såklart frestande att skjuta på träningen till i morgon eftersom jag har en ledig dag.
Men jag vet ju att jag ångrar mig. Det är så otroligt skönt att INTE behöva träna den dag jag är ledig.
Så jag gick, men kom iväg rätt sent så det var nödvändigt att ta ett snabbjobb.
Så det gjorde jag.
Riktigt jobbigt var det, trots att det inte blev så långt.
Nu latar jag mig en stund och gluttar samtidigt på The Hunger Games: Catching Fire (del 2 tror jag).
Liiite svårt att förstå den enorma hypen kring detta.
Tometen har jag fått av GodaVännen, så den påminner mig om henne och den situation hon och familjen befinner sig i.
Jobbet har nu startat om på riktigt.
Så jag började på årets första ToDo-lista:
I morgon har jag årets första lediga dag :-)
Det kommer att kännas MEGAbra att jag redan gjort bort träningen och kan vara lat hela dagen.
Ska läsa inför kursen jag ska gå, den börjar torsdag 14/1, och det var en tjock utredning att läsa i förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0