No stamina

Nu rann dagarna iväg igen.
Var iväg en sväng till GodaVännen.
Riktigt oroligt och förtvivlat. Tårar, "hjälp mig", "vill inte ha det så här...".
Man är helt maktlös, många bekymmer.
Igår var det kallt och svart.
Borde ha varit och tränat, men kände mig hängig både kroppsligt och mentalt, så jag försökte läsa lite (se mer nedan).
Nu sitter jag här IGEN!!!!
I morgon har jag kurs hela dagen "Pedagogiskt ledarskap".
Då ska vi ha läst ovanstående utredning, ca 60 sidor.
Jag har (under stprt motstånd) läst drygt hälften.
Ingen särskilt tungläst text och lätt att ha lite småkommentarer till.
Men tröskeln är så extremt hög.
Varför kan ingenting bara dra mig med sig, för att det är kul?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0