Lite längre idag

lördag = gymdag
 
Körde på ett vinnande koncept och gick iväg strax före 15.
Idag fick det bli lite längre. 11 km till sist.
Det känns verkligen att jag haft en avslutning på 2015 som inte var så bra.
Varken antalet pass eller längderna var något att hurra för.
RK har ju flera olika grafer att titta på, trots att jag bara använder gratisversionen.
Jag tittade på hur träningen ligger över veckodagarna, dels nu i januari och sedan över den senaste tre månaderna.
Lördag och torsdag är mina bästa dagar, tydligen.
Däremot undviker jag verkligen fredagar.
Då är jag ju oftast ledig och vill helst inte vara tvungen att träna.
Fredagar ska vara helt lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0