Inte som jag hade tänkt

fredag = reservtorsdag
 
Efter en rätt sen middag larvade #1 och jag iväg till gymmet.
Fick ett telefonsamtal just när jag skulle börja, så det fick bli så mycket jag hann.
Lite oroande känsla i knäna, men annars ok.
Månadssnittet ser ju ok ut, jag ligger över snittet både för januari och februari.
Räknar dessutom med att träna i helgen oxå :-D
Jag hade extra ont i huvudet i går, så det var absolut inte läge att skubba runt på löpbandet.
Idag var det tack och lov avsevärt bättre.
Kurs hela dagen, både igår och idag.
Som vanligt är det väldigt lite som känns oväntat eller ger aha-upplevelser.
Är jag bara ovanligt rutinerad, obildbar eller helt avtrubbad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0