Torsdag = tempopass

onsdag 14/12
 
Många möten gör att jag nu känner mig lite efter med rättandet.
Var kvar på eftermiddagen för fakultetsaudit.
Blev så upprörd över våra "stödsystem".
På kvällen glögg med GB och GodaVännens man.
Han har numera hund.
En Bichon Frisé som heter Pelle.
Mediadottern är på väg att bli kattägare:
 
 
torsdag 15/12 = snabbjobb på löpbbandet
 
Ledig dag.
Vi passade en tid i stan 11.00 och lunchade sedan med mediadottern.
Trevligt.
Jag hann vara med på ett möte sist på dagen och sedan var det hemåt.
Sen middag gjorde att gympasset blev i senaste laget, men jag körde tempopasset enligt anvisning.
Det gick bättre än jag hade trott (jag gruvar alltid för att jag inte ska orka när det går snabbt en längre sträcka).
 
fredag 16/12
Ledig dag.
Mina amaryllisar har kommit igång ordentligt, så jag misstänker att de hirnner blomma färdigt innan julen börjar.
Borde jag köpa nya nu direkt kanske?
 
Idag blir det julstök i stugan.
Tror jag ska börja med Tropis aromis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0