Små segrar är också segrar

måndag 5/12
 
Dottern bussade in och vi käkade lunch tillsammans innan hon hade en sjukgymnastiktid.
På kvällen var det glöggdags i BG.
Tyvärr kom inte GodaVännens man, magproblem + glömska gjorde att GB och jag fick njuta av en trevlig kväll på två.
Plockade upp döttrarna, en på univ och en hos #2, och drog hemöver.
 
tisdag 6/12 = träningsdag
 
Samma arrangemang i dag.
Vi lunchade och sedan åkte dottern för att tillbringa eftermiddagen med en kompis.
Jag satt kvar på jobbet och försökte rätta undan lite av de kompletteringar som är mitt jobb att ta hand om.
På väg hem svängde jag förbi GodaVännens man och lämnade en låda saffransbröd (av Philadelphiatyp) och en adventsblomma. Fick träffa han nya kompis Pelle också. En 7-månaders valp. Gullig.
Rester till middag.
Efter att ha sett dagens julkalender och ett avsnitt av Blindspot, spelade vi 10.000 och sedan gick jag till gymmet.
Medan jag underhöllsspang i skaplig fart, tittade jag på första halvlek av damernas EM-match mot Slovenien.
 
Andra halvlek såg jag hemma.
Tyvärr förlorade Sverige med två mål.
I morgon blir det en högst ordinär dag, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0