Mera underhållslöpning

tisdag 13/12 = löpbandsträning
 
Svårt att hinna rätta undan uppgifter, eftersom mesta tiden upptas av samtal.
Efter lunch och julkalenderkaffe + lucia, blev det lite oplanerat en utfärd till nya shoppingområdet.
Dottern gick på drop-inklippning, vi köpte klapppapper, lite småsaker och en del mat.
Enkel middag och jag kunde gå till gymmet lite tidigare. Då kommer man hem tidigare också.
Nu dricker jag te och gluttar lite på ett Criminal minds-avsnitt med The dynamic duo.
Tredje advent är passerat, och idag kan jag inte gröna någon aktivitet i planen.
Orkideerna verkar trivas förträffligt i gamla köksfönstret.
I morgon har jag ett möte på eftermiddagen, så det blir ingen lunch hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0