Löpning och handboll

söndag 11/12 = långspring
 
Idag startade jag för långsamt.
Skjutsade in fysikern till univ för studier.
Gjorde ärenden med #4.
När vi kom hem såg vi ikapp julkalendern.
Sedan insåg jag att jag var sen :-(
Söndag är ju dagen för veckans långa pass, men vi skulle åka på handboll vid 15.
Körde dryga milen i skaplig fart, för mer än så hann jag inte.
Dålig planering.
Handbollsmatchen var lyckad på flera sätt.
T.ex. vann hemmalaget :-)
Hem för enkel middag (hamburgare)
Sedan VM-final i innebandy.
Förlust på straffar.
Kaffe och två avsnitt av Blindspot.
 
Har hittat en ny favorit.
Kokoschips med havssalt.
Supergott, inte minst när man tränat.
Till kaffe är det dock godare med choklad.
 
Sitter och väntar på att den spanska dottern ska komma hem från Spanien.
Lovade att hämta henne på flyget.
Skulle anlända 22.50, nu försenat till 23.35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0