Dan före dan före dopparedagen

onsdag 21/12
 
Adventsljusstaken urartade.
Jag skickade en tumme till mediadotterns bf, som tack för mycket god choklad.
 
torsdag 22/12 = ingen träning
 
Idag var en ledig dag. Ingen semester här inte (som en av mina kollegor skrev på sin dörr).
Tid att passa i stan 11, och sedan stora bulkhandlingen av mat.
Fick benäget bistånd av #4.
Hem, för att göra gemensam sak med Barnafadern som behövde in till jobbet en sväng.
Vi satte takstället på bilen, för att kunna köpa julgran på vägen hem.
Jobbet drog ut på tiden och vi bestämde oss för att äta i stan.
Inget granköp alltså.
Medan jag hoppade i hemmakläderna, hade vi besök i trädgården.
Ett rådjur som krafsade upp äpplen.
På jobbet har supporten fortsatt att bygga ut juldekorationerna i sin korridor.
Nytt för i år var ett bord som hängts på väggen med belysning.
Projektioner på golvet är också en nyhet,
Själv har jag inte åstadkommit mycket, mer än förbrukat pengar och jobbat på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0