Uppgivet

Efter att ha sovit ut och i godan ro ätit frukost la jag upp dagens anfallsplan.
Behövde beställa blommor till söndag, hämta ett par paket på postutlämningen och handla lite till middagen.
Ingen bil hemma, men härligt väder att cykla i.
När jag kom hem hjälpte jag våren lite på traven.
Solen och jag jobbar bra ihop, i det här projektet.
fredag = reservtorsdag träningsmässigt
 
Ledig dag, men för ovanlighetens skull fick jag ta en cykeltur till gymmet. Igår var dotter #2 här och det blev så dålig tajming redan innan.
Idag kom jag iväg i bra tid.
Planen var att testa om jag kunde göra veckans lite längre snabbjobb. I alla fall hålla ut så länge det gick.
Det gick bra!
Mindre bra gick det för mitt favorithockeylag, som nu nedgraderats till allsvenskan. Man kan inte tro att det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0