Sorterar

tisdag ≠ träning
 
Idag fick jag lov att hoppa över träningen.
Megakursen börjar i morgon och jag ville förbereda så långt det går.
Farm till 15 i eftermiddags har jag varit helt upptagen med avslutningen av introduktionskursen och ett tilltagande behov av stvl.
Yngsta dottern och jag har sorterat ut 296 lappar i 4 förutbestämda grupper.
Det går så mycket snabbare när man är två.
Tack snälla medhjälparen.
Dessa ska i morgon bli 6 grupper. Dvs. då ska en del ark plockas ut ur högarna och bilda två nya.
Allt detta ska ske med en viss skyndsamhet, så att alla kl. 12 vet var de ska ta vägen kl. 13.15.
Puh!
Med hjälp av en VÄLDIGT sympatisk kollega har jag kunnat automatisera en del av arbetet.
 
Nu degar jag med datorn och dumburken.
Skönt att det känns hyfsat under kontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0