Första inomhuspasset

tisdag = första kvällen på gymmet
 
Nu tröttnade jag på att köra ännu ett sent, kasst pass utomhus.
Dags att gå till gymmet och fylla på kortet igen.
Så jag drog iväg för att hinna innan receptionen stängde.
Skadebenägen som jag är, lyckades jag fixa ett sår och en blåning när jag parkerade cykeln.
På löpbandet var det lika bra att testa lite intervaller direkt.
Det gick väl sådär. Försökte att dra upp farten lite ordentligt, nu när jag visste precis hur snabbt det gick.
Trött och svettig blir man, men jag nöjde mig med 4*800.
Man får väl skola in sig lite med tempot.
Ordentlig upp- och nerjogg också.
Bålsäkring och stretch som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0