Efterfest

lördag = träningsdag
 
Idag fick jag vara med på efterfesten från gårdagens syskonfödelsedagsfirning.
Skjutsade in de hemavarande barnen #1, #3 och #5.
Hos #2 hjälptes vi åt att städa undan en del av gårdagens lämningar.
Jag diskade lite, någon damsög, värdinnan moppade och sopor bars iväg.
Kaffe fick vi och en pratstund kring klimatförändringar och annat intressant.
Maten gjorde att jag inte utnyttjade det fina vädret utan drog till gymmet senare på kvällen.
Idag fick det bli ett lite mellanlångt pass, så jag tog det i lite snabbare takt. Ökade såklart successivt. Känns bra att kunna springa snabbare trots att man blir trött.
 
Får väl börja titta på mina gamla noteringar för att se vad jag borde orka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0