Bättre idag (och längre :-) )

lördag = träningsdag
 
Eftersom vi skulle gå iväg på ett köksstudiebesök vid 19, var det väldigt skönt att få göra bort löpturen mitt i dagen.
Jag bestämde mig för rundan i havsbandet, det skulle kunna vara en av de sista gångerna som det är aktuellt för årets utesäsong.
Och idag gick det mycket bättre än i torsdags.
Inte säsongsbästa på den svängen, men inte så långt ifrån.
Då får man vara nöjd.
Det känns så bra att sommaren har varit givande träningsmässigt, även om jag hade velat ha några ytterligare pass. Formen har successivt blivit bättre efter Blodomloppet, trots att jag varit lite lat på att jobba med intervaller.
 
Men hösten, mörkret och motigheterna smyger sig på.
Veckokvällarna har jag svårt att ta mig ut, speciellt om middagen blir sen. Det kommer den att vara ett bra tag framöver. På nästa kurs kommer jag att ha undervisning 15-17 varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0