Nya skor - igen

Jag köpte nya skor 5/9, men tyvärr tycker jag att de inte känns alldeles bra :-(
Så i morse bestämde jag mig för att dra iväg till närmsta köpcentrat där det finns en butik som säljer Ecco-skor.
Ecco har varit väldigt bra tidigare, så jag hoppas att det ska fungera.
Det är ju inte kul att det blir ännu mer kardborreband, men det kan ju inte hjälpas.
Ett par svarta jeans har stått på min shopping-lista länge och idag tyckte jag att jag hittade ett par som var ok. Snabba ryck.
Svart, svart, men det behövs också.
Hur motigt det än är, får jag nog lov att erkänna att det är höst.
Senaste dagarna har stormen Roar dragit över oss.
Flera träd har blåst omkull, men nu verkar det vara över för den här gången.
Kvällen kommer att vara lugn :-)
Möjligen någon sväng till stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0