Inte mycket

Intensiv vecka, intensiv dag.
Mamma körde upp hit i går eftermiddag för att gå till mäklaren idag.
Jag jobbade förmiddagen, åkte hem för en snabb luch och sedan iväg till centrum.
Medan mamma satt hos mäklaren passade jag på att gå till optikern.
Ett av glasen i jobbglasögonne trillade ut i måndags, men jag har inte haft tid att fixa det förrän idag.
När ärendena var avklarade gick vi och drack en god kopp kaffe.
Tillbaka till jobbet, där äldsta dottern mötte för att ta hem mormor medan jag med åtta minuters marginal kunde ta mig till frågestugan.
Massor av frågande i dag, kul. För mig, men kanske inte för dom?
Nu sitter modern och jag och degar.
I morgon ska vi lite snabbt fira 62-årdag (2*20 + 22)
Får se hur många som kan vara med.
69 dagar kvar till julafton.
Känner mig fortfarande inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0