Inget särskilt

Utan att ha några särskilda ambitioner har dagen gått.
Vi (= mest barnafadern) har monterat ett lysrör (till) i garderoben.
Jag har varit i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn ett par vändor.
Dammsugit lite här och där.
Till kaffet tog jag en chokladbolleruta.
Det är min innovation för att slippa trilla bollar :-)
Nu har vi ätit middag och stökat bort.
Vegandottern gästade och jag lärde mig att det blir sött om man gör sås på vispbar soyagrädde :-(
Igår slogs det en gång för alla fast att jag är något av ett orakel vad gäller mode:
 
Nu ska jag strax rigga om för en tur till gymmet, men idag får det bli mer underhållskaraktär eftersom jag känner mig osäker på om jag har något snuvigt på G?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0