Ingen ledig dag

Eftersom jag tyckte att jag behövde komma ikapp, bestämde jag mig för att jobba även idag.
Satte igång med att försöka skaffa mig överblick. Så en insats som pågått hela dagen har varit röjning av skrivbord. Betat av mail, förberett kursutvärderingen på förra kursen, satt upp vilka kursers villkor som måste kontrolleras på måndag.
När arbetsdagen led mot sitt slut bestämde Barnafadern och jag att vi skulle dra på stan för att lösa det ständiga matproblemet.
Vi hamnade på en after work-buffé, gick vidare till en pub en stund och bjöd sedan in oss till yngsta dottern på kaffe.
Nu sitter jag i soffan och ids inte riktigt ta mig upp på övervåningen.
I morgon är en ny speciell dag. Sonen fyller 22 år och vi ska fira honom på stan. Bara upplevelsebaserade gåvor i år.
Inser att det varit lite varannandagsbloggande sista tiden.
Tiden har verkligen inte räckt till och då har ändå träningen legat nere. Men jag har varit rejält slut på kvällarna.
I måndags, 19/10, var Bönorna samlade igen och för första gången var jag tvungen att köpa fikabröd att ta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0