75 dagar till jul!

Japp, så är det.
I natt har frosten tagit det första riktigt hårda bettet i blommorna.
Vore rätt lämpligt att tömma lådor och krukor idag eftersom det ser ut att bli en fin höstdag.
Barnafadern har dragit långt norrut för handbollsmatcher.
Sedan tidigare har jag dock gjort upp med döttrarna (#1 & #5) att ta en tur in till stan.
Jag för att jobba undan några långliggarärenden och de för att göra klart inför lägenhetsövertagandet.
Om jag vore energisk skulle jag kunna hinna innan....
Skulle inte tro det :-(
 
Småstök blir det väl när jag kommer hem.
Har en del projekt som jag skulle vilja beta av.
Städa skafferiet t.ex. Just nu hittar jag ingenting där.
Till sist har man flera ex av enskilda livsmedel, och då blir det ännu fullare och ännu mer oöverskådligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0