DIY - så blev det

Jag är klar!
För en och en halv månad sedan slutade kursen och den skriftliga inlämnngsuppgiften dök upp hos mig.
Eftersom jag sedan tidigre år vet att jag har otroligt svårt att hitta någon tid att läsa och kommentera direkt, så hade jag utverkat extrapersonal som skulle göra detta inom den efterföljande veckan.
Trots att de var två hann de inte heller med. De började inte ens, så till sist (efter nästa kurs) tog jag tillbaka uppsatserna för att göra det själv.
Och nu är det avklarat.
Skickade in resultaten för rapportering nu i eftermiddag. YIPPPIIEE!
De flesta är helt klara men några har det ena momentet kvar. Där har de hunnit ha ett ytterligare examinationstillfälle.
Idag har det hänt en hel del, för jag har dessutom varit på banken, ringt min hälsocentral och fått igång mobilen lite till.
Ska nog traska iväg till gymmet en sväng, för i morgon ska Bönorna träffas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0