Inte vackert, men gjort.

söndag = långspringet
 
Väntade efter frukost och traskade iväg mitt i dagen.
Idag var det 8 km (marschfart) + 4.8 km (snabbt) + 1.6 km (marschfart).
Jag gjorde 8 km (marschfart) + 4.5 km (snabbt) + 2.2 km (marschfart).
Verkligen en mental prövning och jag blev riktigt trött. Trodde knappt det skulle gå att genomföra.
Aningen justering för att muta latmasken, så då blev det ok i alla fall.
Helt otroligt hur mycket jag tappade i tempo när jag vilade efter trillet.
Eller har jag varit för ambitiös i upptrappningen?
Konstant muskeltrött nu.
Dag fyra med tulpanerna.
Synd att det är så kort period de är riktigt läckra.
 
Barnafaderns bror käkade middag med oss innan han drog söderut. Nu tittar brudarna och jag på ett avsnitt av Criminal minds (säsong 4).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0