Ibland vill man ha en kopp kaffe

Efter maten skulle vi dricka kaffe.
Under dagen har jag använt min ledigdagskopp såklart (som egentligen är en mugg!), men nu är lediga dagen slut så det var dags för en annan kopp. Oftast dricker vi ur muggar, men nu ville jag ha en riktigt kaffekopp.
Jag har några koppar som jag tycker om, men tyvärr är de för få.
I nuläget har jag inget att sätta fram om vi är flerän fem :-(
Jo, jag har handdiskningsporslin, 18 av en servis ch 36 (!) av en annan, men det tar jag inte fram i rödrappet.
Bekväm!
Min mamma har ett så vackert vardagskaffegods med jugenddekor. Det skulle jag gärna ha.
Nu ska jag titta på en film med Bill&Bull.
Ha en bra kväll då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0