Det här blir jobbigt :-(

lördag = kortspring
 
Drog iväg till gymmet och såg första perioden Sverige - Schweiz i hockey-VM.
Springet gick väl sådär.
Försökte få upp farten, men det känns som att jag tappat en hel del i tempo efter trillet.
I morrn är det ett riktigt långspring med hyfsat tempo och ett snabbare avsnitt.
Efter att jag smyglatat mig i eftermiddags gick jag ut en stund till.
Fortsatte slyrensingen och röjde lite mossa. Mossa har vi gott om.
Tulpanerna har nu börjat sätta fina knoppar.
Till sist vann Sverige hockeymatchen med 2 - 1.
Inte bra, så man undrar hur det ska gå framöver.
Nu slötittar jag på Mord i paradiset. En inte alldeles bra krimserie. Lewis är bättre! och Hathaway!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0