8*800 m

onsdag = reservtisdag
 
Hela kvällen i går gick åt till att jobba med presentationen, så träningen fick bli idag.
Hade verkligen gruvat eftersom söndagens långspring gick så dåligt att det failade.
Men mot alla mina förväntningar gick det rätt ok. Slitigt, men genomförbart.
Har tagit mig tid att skriva av alla passen i träningsplanen så att de blir lite mer överblickbara vad gäller t.ex. tempo.
Jag har ju kört den här planen flera gånger och tycker inte att det är någon idé att köra den från start, eftersom jag då inte ens skulle underhålla den form jag har när jag börjar. Folk i allmänhet måste vara lättränade jämfört med mig :-(
Tiden springer iväg och jag har eg.inte hunnit med vad jag borde den här veckan. Som nu är slut.
Seminariet blev väl skapligt, även om jag hade kunnat fila till det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0