Trodde jag, ja

Det var ju inte riktigt sant att det var mars ut som det gällde att överleva.
Egentligen är det åtminstone till 8/4. Då har jag lämnat ifrån mig utvärderingarna och får förhoppningsvis tillbaka lite tid.
Trots att jag skulle använda sparade lediga dagar och dessutom tog ut två semesterdagar har jag inte lagt ner i närheten så mycket tid på det där som var tänkt och avsatt.
Nästan all tid har gått åt till studievägledning och kursstart.
Jag kan ju inte gärna låta bli att hjälpa studenterna. Behörighetsprövningar i läsperiodsskiftet, info och vägledningen inför val av höstens kurser. Panik för vissa.
Jag har justerat ToDo-listan i alla fall.
Jag åker in till jobbet i morgon för att få jobba i lugn och ro OCH mota undan värsta paniken.
På det hela taget extremt dåligt tajmat.
Nu har vi sett nyaste Beck. Det ryktas ju att Gunvald Larsson inte ska vara med längre.
Men han är ändå inte riktigt densamme.
Inget är beständigt.
Inte ens Gunvald :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0