Superrace

söndag = veckans långspring
 
Tittade på Vasaloppet och drog sedan iväg till gymmet.
 
Gaaaanska motigt, när man vet att det kommer att ta vääääääldigt lång tid innan man får stiga av löpbandet.
 
Men det gick riktigt bra.
 
Sedan hem.
Nu har jag aningen ont i benen :-/
 
 
Så var det det där med maten.
Vi gjorde en plan och döttrarna åkte till kåmpe medan jag duschade.
Tyvärr kunde inte kåmpe leverera, så det fick bli plan B.
Vi gjorde en stor skinkpaj, som vi inte åt.
Den ska döttrarna ha som mat på jobbet!
Jag stekte den köttbit som jag inte åt i går och tjejerna åt mackor.
 
Vi tittade på flera Criminal minds och drack även kaffe.
Sedan blev jag sugen på något gott och gjorde ett chokladbräck.
Ringlade lite vit choklad ovanpå för att få lite smakvariation.
 
Nu ser vi på Wallander.
 
Den här helgen har jag inte fått något gjort, trots att jag hade flera saker planerade.
Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0