Super1000ingar som intervallvariation

tisdag = träningsdag
 
För att variera intervallerna lite tog jag till den gamla godigen super1000ingen.
Orkade/hann 5 st. i fullt acceptabelt tempo.
Jag vet att jag inte klarar av att hålla reda på var jag är i s1000ing-mönstret, så jag har en fusklapp.
Stora svarta siffror så att jag ska se utan glasögon och med min trötta hjärna klara av att genomföra dem.
Nu börjar idéerna ta slut, så det är nog dags att ta tag i att välja var jag ska starta i träningsplanen.
Jag har ju tänk "transkribera" rätt mycket av träningspassen till listformat, för att kunna se hur min ork har utvecklats, men det tar en ruskig tid tror jag.
I går kväll var jag till sjukhuset och satt ett par timmar hos GodaVännen. Skönt att få träffa henne igen!
I morrn' ska bönorna samlas där en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0