Småstök hela dagen

lördag = korta passet
 
Idag kom vi till skott och tog ner all julbelysning utomhus.
Sedan städade jag på schabratket.
Kommunikatörsdottern kom hit för att lämna igen bilen och för att fixa lite med bakning inför morgondagen fikaevenemang. Sedan skjutsade vi hem henne och for en sväng förbi på lågprisbutiken för att köpa ett nytt duschdraperi.
Besöket på gymmet fick bli efter middagen. Lewis och Hathaway förgyllde en del av löpningen.
Valde ett rätt högt tempo som utgångspunkt och ökade successivt.
Stretchade och bålsäkrade efteråt.
 
Väl hemma fikade jag och såg färdigt på Lewis.
En snutt av De två tornen och nu början på Seven.
En del tänker bara på att roa sig.
Nu ska jag duscha och lyssna lite på min deckare som snart är slut.

Kommentarer
Postat av: kristina

äntligen orkar jag börja läsa lite igen så nu är jag här. Verkar som vanligt att du har en hel del på gång.Trevlig söndag

2015-03-15 @ 08:19:30
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0