Lördagskvällsnöje

lördag = träning
 
Åkte som sagt in till jobbet mitt i dagen, och satt där ca 4 timmar.
Började skriva på det första utlåtandet.
Men det är otroligt mödosamt. Man kan få mindervärdeskomplex för mindre (no pun intended).
Sedan blev jag upplockad av Bill&Bull som tillbringat tiden i stan.
Enklast tänkbara middag på tre. Ägg och bacon i lite olika former. Mättande, men inte särskilt spännande.
Det viktigaste var att det gick snabbt.
Och det gjorde det :-)
Tittade lite på hockey, SM-semi #1 mellan Skellefteå och Linköping. Skellefte-seger med 5-2.
Hanterade lite artiklar i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
Sedan var det dags att svida om för dagens korta löppass.
Bålsäkring och stretch ungefär som vanligt.
Idag körde jag lila.
Nu har allt sällskap gjort kväll, även GodaVännen i cyberspace. Dags för mig att göra detsamma efter en snabb dusch.
I morrn blir det nog en attack på utvärderingarna igen. Läste lite i den andra (delvis läst förut). Den är tyvärr inte lika välstrukturerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0