33 pass och 31 mil hittills i år

torsdag = gymmet
 
Nu känner jag verkligen att det är dags att skaffa ett mer organiserat upplägg för träningarna.
Ingen fantasi och ingen mental ork gör att passen blir allt mindre varierade och känns tunga.
Det är inte så skönt efteråt, men det känns bra att ha gjort det i alla fall.
Jobbmässigt känner jag mig en aning trängd.
I mitt försök att överblicka paniken insåg jag att det är rimligt att jag använder mina lediga dagar till det utvärderingsjobb jag tagit på mig.
Så nu ser det ut så här:
  • Inga lediga fredagar framöver ett tag
  • ...därför kommer jag att jobba med vanliga jobbet i morgon.
  • Jag har tagit ut två semesterdagar för att hinna få in så många dagar jag behöver innan 7/4.
  • Kurslitteratur får läsas på fritiden för att hinna till nästa kursträff, men då borde jag även ha laddat upp en ny text.
  • Kursadministrationen av exjobben känns inte riktigt under kontroll. Jag ska ut med mail till studenterna och boka ett möte med kollegorna innan kursstart.
  • Valet är i antågande - material ska framställas innan den 16/3 och sedan bryter stora vägledningsvansinnet ut. Vääääääldigt många samtal brukar det bli. Borde nog markera av tider för det i kalendern också.
Det kan gå om jag är strukturerad och inte får panik. Vilket jag inte behäöver få bara jag inte är så ofokuserad, utan mer bestämt tar de beslut som krävs och inte förhalar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0