Trevligt & tråkigt

Vid ettiden snyggade vi till oss och for in till mediadottern som bjöd på examensfika.
Supersmaskigt!
Trevligt också att få se några av hennes vänner, som man hört talas om men aldrig träffat.
Vi satt en god stund och pratade om allt möjligt, men en hel del om utbildning såklart. Det har alla gemensamt.
 
lördag = träningsdag
 
Hemma igen blev det lämpligt att ta dagens korta löptur.
Jag hade sedan tidigare bestämt att jag skulle ta en skogstur, så trots regnet drog jag iväg till spåret.
Men det gick inte bra. Jag fick lov att avbryta halvvägs (av den gamla vanliga anledningen). Less jag blir.
Genomsur och nästan otränad. FETFAIL!
Funderar på hur jag ska göra i morgon.
Då har jag långa lång-passet. Inne eller ute, löpband, skogen eller asfalt?
Ikväll lär det bli Champions leauge-final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0