Sol hela dagen

Japp, så kom den då: sommardagen.
Kan det vara så illa att det är den enda?
I morgon kan kanske gå för sig, men sedan då?
Det ser inte alltför lovande ut...
Men idag var bra.
Jag försökte sidsola för att få lite mer jämn färg runtom. Helrosa vs. rosa med vita revärer mao.
Barnafadern har infört ett nytt koncept i år (kan det vara skuggdäcket?):
Kylda drycker till hands.
Nästa steg blir ett litet kylskåp i garaget, eller på skuggdäcket kanske?!
Annars har jag precis beställt lite böcker till mamma.
Så otroligt praktiskt att hon kan ringa mig, jag beställer och betalar och så får hon böckerna i sin brevlåda ett par dagar senare.
Nu ska jag visst skjutsa yngsta dotter med kompis in till stan. De ska umgås med några andra kompisar i kväll.
Härligt om det går att sittta ute också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0