Sisådär kanske

söndag = träningsdag
 
Smålurigt väder, men jag vill gärna vara ute så jag bestämde mig för att ta itu med schabraket.
Ny matta var inhandlad (en annan osolningsdag), men det är ju inte kul att pynta på skiten, så det blev lämpligt att göra årets skurning.
Luktar gott med såpa!
Passade på att nöta bort lite mossa på uppfarten också.
Sedan tag jag en kopp kaffe och hoppades att biten blå himmel skulle parkera  ovanför mig.
Och ... jag hann sitta ett par timmar i solen i alla fall.
Löste söndagsXet rätt snabbt till och med.
Enkel middag med soppa på det som fanns i kylskåpet.
Stökerier ett par timmar tills det var lämpligt att svida om och ta dagens springtur.
Körde den natursköna slingan med en extrasväng på slutet, 9.2 blev det.
Tempot var inte alltför tokigt.
Men det varierar en aning :-)
Möjligen får RK lite spatt ibland.
 
Nu degar jag lite och hoppas att prognosen för i morrn är fel, 18 grader! Strax dusch och mord i yttre Hebriderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0