PB igen!

onsdag = träningsdag
 
Trots, eller precis därför, den senaste tidens framgångar borde jag ha satsat på rejäla intervaller idag.
Men jag har så svårt att pressa mig så att de blir kvalitativt bra :-(
Lite känning i ryggen sedan i måndag (?), så jag tänkte att elljusspåret kunde bli lämpligt.
Intressant att se tiderna där också.
Det gick väldigt bra. Fick backa till 2006/2007 för att hitta lika bra tider.
Tyvärr var det inte lämpligt att ta mer än ett varv :-(
Som kompensation gjorde jag några backintervaller.
5 stycken 35-40 s i lätt motlut. Ca 1 minut jogg tillbaka ner.
 
I sista kvällsolen är det väldigt skönt att vara ute och springa.
Får se hur länge jag kan vänta med att köpa gymkort i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0