Den långa färden - dag 2

I går kväll åkte vi mangrant (så när som på yngsta vårdbiträdet) söderut för att sommarfira makens yngste bror som fyllde 50 före jul
Trevligt med god mat och trevliga människor. Livemusik är en lyx som svågern bidrar med på sina fester.
Tyvärr var det rätt så kallt så jag (och andra) frös innan vi åkte därifrån.
Idag har vi firat mamma och varit tillsammans hela dagen.
 
Detta är början på en längre utflykt för min del.
Roadtrrip mitt i veckan och nästa släktkalas på lördag.
Familjen åkte hem tidigare i kväll och nu sitter jag i härbret och dricker en kopp rött te (har tagit med mig mitt vanliga).
Den trötta modern har redan gjort kväll.
Tittar på en gammal Beck och löser lite korsord.
Sedan blir det madrassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0