Nöjd och onöjd.

söndag = långa passet
 
Sov otroligt dåligt (=lite) i natt, men valde ändå att gå iväg till gymmet mitt i dagen.
Barnen skulle komma hem för att reda ut sina julklappsmellanhavanden. Och äta.
Passet har upplägget 8.0 + 5.0 + 3.0, med mitten passet snabbare, ca 30 s/km.
Med tanke på förutsättningarna är jag nöjd med genomförandet. Inget direkt problem.
Nu känner jag dock en rejäl trötthet i en foten. Kan vara lite överasnträngt :-(
I morrn är det träff med Bönorna och om det behövs skjuter jag på tisdagspasset.
Jag tittade på veckoutfallet för de senaste tre månaderna och det ser ju ok ut. Mellan 30 och 45 km per vecka känns bra.
Intervallerna ger lite olika utfall på längderna, men gör minst lika stor nytta för känslan och tempot.
Så jag är nöjd.
 
Till middagen gjorde vi kyckling med ädelost och purjo.
Till veganen hade jag hittat en grönsakswok som verkade ok, och som visade sig vara jättegod, uppskattad av flera i familjen. Jag la inte i nudlar, eftersom vi serverade ris till kycklingen.

Efter middagen satte jag igång med en grej att ta med till bönorna i morgon. Bild och recept kommer sedan, om det blir bra :-)
Medan detta pågick passade jag på att titta på dagens avsnitt av SVT's Blå ögon.
Väldigt vackra Stockhomsbilder, några exempel:
Början av veckan är väldigt hektisk och kulminerar på onsdag fm med kurs. Kruxet med det är att vi ska ge feedback inom gruppen (vi är tre) och både måndag och tisdag har många samtal inbokade.
Vet inte vad jag tänkte på. Å andra sidan kan jag inte låta studenterna vänte så länge heller.
Tänkte nog inte alls.
Onöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0