Med en dåres envishet, eller som en mal mot ljuslågan?

Naturligtvis var jag osedvanligt optimistisk när jag trodde att jag skulle hinna skriva något på uppsatsen idag.
Icket en bokstav.
Bara att skicka in i befintligt skick.
Temat detsamma som tidigare.
 
 
För eller senare ska jag väl förstå vad det går ut på. På en sådan nivå att jag kan hjälpa till att förmedla hur det går till.
Dagen har helt gått åt till att svara på mail, granska förkunskapskrav, göra upp studieplaner, svara på snabab frågor vid dörren, boka vägledningssamtal, kort sagt administrerat. Inte min favorit, även om det kanske är en av  mina bättre grenar?
 
Ska strax traska iväg för veckans första träningspass.
Intervaller såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0