Ingen särskild ambition

Listig transportlösning i morse: Barnafadern skulle med fakirflyget i morse (handbollsmatcher i Stockholm).
Jag kände mig inte hugad att pina mig upp, så han tog sportvagnen och parkerade på flyget. Vid en mer lagom tidpunkt kunde så döttrarna och jag åka förbi och hämta bilen.
När vi kom tillbaka hem tänkte jag att det var lika bra att ta bort den snö som singlat ner successivt.
Just nu är det någon minus grad och snön förhållandevis lätt, men man vet ju aldrig när det blir plusgrader igen.
Nu dricker jag kaffe i godan ro och har ingen särskild agenda.
Ta ner tomtegardinerna kanske :-)
Ska nog ta en tur till.... ja alla vet vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0