Avjular

Tyvärr kom jag aldrig iväg till läshörnan efter lunch :-(
Jag har en liten termosmugg stående på mitt rum som är perfekt att kunna ta med sig när man går någonstans.
Då kan man pigga upp sig med lite kaffe när det tar emot, eller man behöver tänka lite.
Vad - Varför - Hur känns som en allt bättre idé.
Men så kommer det ju från gamla tänkare också (måste kolla upp vem det var).
Vad gör man en träningsfri kväll mitt i veckan då?
Tja, ambitionen VAR att ta bort julsakerna, som nu i stort sett är paketerade.
Gardinerna får hänga ett tag till. Men dekorationerna tar jag bort.
 
Tyvärr finns det inga hållbara ursäkter (TV-program) som gör att jag bara kan skjuta upp alltihop.
Har lite jobb på G i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn också.
Borde egentligen läsa OCH SKRIVA en del. På måndag ska vi posta texter till den egna gruppen, på kursen som jag går.
Jag får väl fuska ihop något i vanlig ordning :-(

Kommentarer
Postat av: kristina

även här avjulas det med sorg i hjärtat, tycker aldrig jag har så välstädat o ordnat som julveckorna. Varför är det inte så alltid?

2015-01-14 @ 23:22:10
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0