Utfärd

Nu sitter jag hemma hos mamma, i lägenheten.
I tisdags var Bönorna hos GodaVännen, igår kväll var det julmiddag med jobbet och i morgon kväll är det familjesamling hemma hos oss.
Tur jag tränade i måndags. Nästa gång kanske blir lördag.
Har för mig att det var dags för ett pass i styrkeplanen då...
Jag tog tåget söderut och mamma hämtade mig. Vi gjorde lite shoppning, en konstgjord gran till mamma och sedan en hel del julmat. Därefter åkte vi till min moster för att önska God Jul och dricka lite kaffe.
Under dagen ringde min kusin och undrade om min mamma skulle vara hemma så vid 14-tiden sammanstrålade vi i lägenheten. Superroligt att träffa honom och hans fru.
De stannade på lite middag sedan.
Nu sitter vi och slöar framför TV'n.
Jag kör datorn via telefonens internet, och har precis fått lov att köpa mer surf.
Som om att jag bryr mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0