Lite lamslaget

Ikväll träffades Bönorna, men tyvärr var en av oss väldigt trött.
Som alltid blandas fika, skratt och allvar.
Vi är så tacksamma för varandra, och har varit genom alla dessa år.
På jobbet skulle jag hinna stöka bort det som högat sig, för jag hade bara ett samtal inbokat.
Men så blev det inte alls :-(
Visserligen har jag nog varit till hjälp under dagen, men det känns ändå som att jag inte hinner med mig.
Min plan var att det skulle vara sista dagen i morgon, och attresten skulle vara mina sparade lediga dagar.
Så dök rektorsvalet upp. Måste tydligen ske så nära jul som möjligt?!
Bestämde mig idag för att åka en sväng till mamma, eftersom hon sagt att hon inte vill åka någonstans till jul.
Kvar för julstöket är nu lördag, söndag och onsdag.
Hur ska ineffektiva jag klara av det?
Hyacinterna är snart utblommade, och amaryllisarna har precis slagit ut. Vad står kvar till juldagarna?
Är ruggigt trött, eftersom jag sover så dåligt. Sätter inte på TV'n ikväll, utan försöker dra mig mot slafen efter detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0