Anfall!

Nu har jag börjat skissa på anfallsplanen.
Eller, ... lagt upp dokumentet i alla fall.
Dock insåg jag att det är lite svårt att veta hur fönsterbytet kommer att påverka både städning och köksinsatser. Idag ringde transportören och ville leverera själva fönstren. Då tyckte jag att fredag kändes bättre. Vill komma iväg till stan i morgon för att reparera telefonen.
Bygglovet kom idag!
Däremot har vi alltså inte hört något från snickarna som ska göra jobbet rent praktiskt.
Det kommer väl att bli en del sakflyttande i samband med att de drar från rum till rum. T.ex. ska de ju både ta upp och sätta igen hål i ytterväggen.
Som sagt, i morgon ska jag ta en tur till stan på förmiddagen. Bra med stan att man kan sova ut lite och ändå komma ner när det är mindre folksamt.
Yngsta dottern ska visst med.
Borde köpa årets julpussel!
BTW är jag 10 dagar tidigare med planen jämfört med förra året. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0